Nurture قصد دارد کودکان را از طریق بازیهای تعاملی و سرگرمی به مهارتهای مهم زندگی آموزش دهد
والدین چالش نگهداشتن کودکان خردسال در یادگیری آنلاین را درک میکنند. Nurture یک اپلیکیشن جدید طراحی شده برای کودکان 4 تا 7 ساله است که محتوای تعاملی و بازیهایی ارائه میدهد تا علاقه آنها را جلب کند. ماموریت این شرکت تجهیز کودکان به مهارتهای حیاتی زندگی مانند اجتماعی شدن، درک مالی پایه، ذهنآگاهی، تناسب اندام، تغذیه و بیشتر از طریق ماجراجوییهای داستانی است که کودکان میتوانند بهطور فعالانه در آنها شرکت کنند.
Nurture چهارشنبه اعلام کرد که مبلغ 2.8 میلیون دلار در دوره پیشبذر خود جمعآوری کرده است که توسط Golden Gate Ventures هدایت شده است. این سرمایهگذاری به منظور جذب سازندگان محتوای پیشدبستانی برای توسعه محتوا برای این پلتفرم استفاده خواهد شد.
عنوان پرچمدار که Nurture ابتدا عرضه کرده است 'تحویل داکی' نام دارد و بر کمک به کودکان در یادگیری مهارتهای اجتماعی-عاطفی تمرکز دارد. این سری به دنبال گروهی از شخصیتها است که در حال ماموریتی برای تحویل یک تخممرغ در یک سفینه فضایی هستند.
این اپلیکیشن همچنین دارای یک جزء دو صفحهای است که والدین باید برنامه Nurture TV را روی Fire TV یا Google TV دانلود کنند تا کودکان بتوانند بین دو صفحه تعامل داشته باشند. برای 'تحویل داکی'، کودکان میتوانند از تلفن یا تبلت خود به عنوان کنترلر بازی استفاده کنند در حالی که روی صفحه تلویزیون بازی میکنند. آنها میتوانند دستگاه موبایل را به طرفین کج کرده تا به شخصیتها در اجتناب از موانع کمک کنند.
دیگر تعاملات شامل پاسخ به تماس از شخصیت اصلی، طراحی سفینه فضایی و باز کردن تخم مرموز است که بازیکنان سپس میتوانند مانند اسباب بازی محبوب تمگاتچی مراقبت کنند.
“من نمیخواستم آن را به زمان تماشای صفحهنمایش منفعل و بیهدف تبدیل کنم. من میخواستم آن را به یک تجربه یادگیری فعال و تعاملی تبدیل کنم”، راجر ایگان، همبنیانگذار و مدیر عامل به تککرانچ گفت. “[وقتی کودکان] مفاهیم را دریافت میکنند، سپس ما از بازیها و تعاملات برای تمرین مهارتها و بهکارگیری آنها استفاده میکنیم.”
این شرکت قصد دارد محتوای جدیدی با تمرکز بر 'رشد ذهنیت و تفکر مالی' منتشر کند، همانطور که ایگان توضیح داد. علاوه بر این، Nurture در حال مذاکره با حدود 20 سازنده محتوای محبوب جهت افزایش کتابخانه محتوای خود است. پلتفرم سازندگان Nurture به سازندگان اجازه میدهد تا محتوای خود را روی 'جزایر' دیجیتالی خود میزبان کنند که کاربران میتوانند با سواپ کردن منوی اپلیکیشن به آنها دسترسی پیدا کنند.
علاوه بر محتوای یادگیری تعاملی، والدین قادر خواهند بود عملکرد کودکان خود را در بازیها پیگیری کنند.
“ما این لحظات بازتابی را داریم که در آن سوالاتی میپرسیم و کودک میتواند پاسخ دهد... با آن پاسخ، ما میتوانیم آن اطلاعات را تجزیه و تحلیل کنیم و بفهمیم که کودک چقدر مفهوم را درک کرده است، و سپس آن را به محصول برگردانیم و به والدین گزارش دهیم که کودک چقدر در یادگیری پیشرفت داشته است”، ایگان گفت.
همچنین فعالیتهای آفلاین وجود خواهد داشت که به والدین ایدههایی میدهد تا چگونه مفاهیم یادگرفته شده را تقویت کنند و کودکان را تشویق کنند تا دانش خود را در موقعیتهای روزمره به کار ببرند.
Nurture در سال 2022 تأسیس شد، چند سال پس از آغاز یادگیری از راه دور کودکان ایگان در دوره همهگیری. با مشاهده نزدیک به آموزش فرزندانش، او معتقد بود که آموزش سنتی به اندازه کافی کودکان را برای دنیایی که به سرعت در حال تغییر است، بهویژه با نیروی محرکه هوش مصنوعی، آماده نمیکند. به نظر او، کودکان باید چیزهایی مانند تطابقپذیری، تفکر انتقادی، سواد دیجیتال، ذهنآگاهی و همدلی را نیز یاد بگیرند تا در آینده موفق باشند. با این حال، او در پیدا کردن جایگزینهای مناسب برای تکمیل آموزش فرزندانش با مشکل مواجه شد.
ایگان قبلاً خردهفروشی آنلاین RedMart را تأسیس کرد که توسط علیبابا خریداری شد . او با همبنیانگذاران دنی لیمانسِتا (مدیر محصول اجرایی) که به عنوان طراح اصلی محصول در RedMart خدمت کرده است؛ سَلی دوهرتی (مدیر اجرایی افراد) که قبلاً در مایکروسافت کار میکرده؛ و اسکات و جولی استوارت (مدیران اجرایی خلاق)، تیمی از همسر و شوهر که در محتوای انیمیشن کودکان، مانند 'دوستان لگو: فصل بعدی' تخصص دارند، همراه شده است.
علاوه بر سرمایهگذاری، پریب به عنوان مشاور طراحی بازی برای Nurture نیز فعالیت میکند. پریب مسئولیت خلق Club Penguin، یک بازی آنلاین چند نفره بسیار محبوب را داشته است.
“نسل بعدی کودکان بازیها را سریعتر از تماشای یک برنامه تلویزیونی یاد میگیرند”، پریب به ما گفت. “من واقعاً فکر میکنم که ایده خیلی جالبی است که شما دیگر فقط نمیخواهید به تلویزیون خطی نگاه کنید… خیلی نوآورانه است، که چگونه شخصیتهای [Nurture] متوقف میشوند و کودک را به ماجراجویی میکشانند، و آنها میگویند: ‘حالا، شما چه کار میکنید؟’ یا ‘چگونه میخواهید ما این کار را انجام دهیم؟’”
در حال حاضر، Nurture یک بتا فقط دعوتی برای کاربران در آمریکا، انگلستان و کانادا است. این شرکت قصد دارد در سال 2025 به بازارهای دیگر گسترش یابد. همچنین پس از باز شدن عمومی اپلیکیشن، اشتراک پولی راهاندازی خواهد شد.
دیگر شرکتکنندگان در دور سرمایهگذاری شامل Reach Capital و Seedcamp هستند، با مشارکت از همبنیانگذار Club Penguin، لانس پریب. دیگر مشاوران برجسته شامل مانیوال برونستین، مدیر اجرایی محصولات Roblox؛ اسکات کرافت، نویسنده ارشد و تهیهکننده اجرایی سابق 'پاو پترو'؛ و جویی مازارینو، عروسکگردان در 'خیابان سسامی' که به خاطر نقشهایش به عنوان ماری مانستر، استینکی د استینکوید و دیگر ماپتها شناخته میشوند.